Kyckling.



Nu har jag och mamma julhandlat.. Gud vad vi har varit överallt i tomelilla känns det som. Först blev det pasta på gun´s grill, mumsigt :D Sen fick bilen en tvätt, så fin den blev .!  Efter det gick vi in hos skomakaren och hämtade mina skor, när vi ändå var där gjorde vi lite nycklar, fick ett bra erbjudande :D he he. Vi gick en vända in om på boan, ja det blev praktiskttaget bara hårfärg och strumpbyxor . Sen blev det en storhandling på Ica, julmat så klart :D Men vi glömde fan julmusten! Helt otroligt, jag får väl köpa det när jag handlar på lördag.

Fan va störigt, jag har bitit ner mina naglar ! Det är skit fult, och jag känner mig nästan handikappad ! min fingrar ser ut som små prinskorvar. :/

Nu tänkte jag städa, det blir nog ingen storstädning som jag har sagt. Det blev rätt mycket idag redan, och klockan var fem när vi kom hem, och då skulle man sätta igång med maten osv. Så det får bli en liten städning, men nogrann ;) he he.. Sen ska jag färga håret :D Det är på tiden!

Vi hörs senare ! Ciao!

Kommentarer
Postat av: L o t t i i i z z

Jag va oxå på boan idag :) Handlade oxå hårfärg o strumpbyxor! Lösögonfransarna va ju slut :S Ahhhh!! i alla fall dem jag brukar använda :( bhuhuu!

2008-12-18 @ 19:17:05
URL: http://lottiiizz.webblogg.se/
Postat av: Linda

S: Hihihi.. Hur ska det gå till? Ska jag gå naken i London sen dårå? :D



Jag fick paketet av Louise. Lång historia :D



Awww, gick larmet idag med? ;P Höhöhö.



Btw så klippte jag mina naglar häromdagen. Så jag känner likadant som du :D

2008-12-18 @ 20:53:44
URL: http://liiiiinda89.blogg.se/
Postat av: Linda

S: HAHAHa tänk på min stackars häst som fick äta den sen då ;) HAHA



Btw, är du lite nervis för dejten än?



FYYY, inte bita på naglarna.

2008-12-18 @ 21:06:03
URL: http://liiiiinda89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0