Lång dag.

Det har verkligen varit en lång dag idag. Jag har precis kommit hem. Och jag körde hemma ifrån vid elva. Nåja, det har varit en trevlig dag :D Jag hittade en nyårsklänning! Skit snygg sådan också :) Skulle dock vilja ha en svart bolero, gillar inte att visa mina armar lixom. Det blir säkert shopping i mellandagarna :)

Sen blev det en långt besök hos oma och moster becka, men det är alltid ett nöje :D Men det har jag ju redan skrivit om.

Efter det så träffade jag på Elna, så vi bestämde oss för att köra hem till henne, för jag hade fortfarande inte sett hennes lägenhet (!) Men det var jätte mysig! Hade själv kunnat tänka mig att bo där. Synd bara att det är i smedstorp. :/ Så hon bjöd på te och en kaka. Jätte goda :D Sen blev det Design; Simon & Tomas så klart!

Nu är jag helt slut, jag som skulle baka lite mer julgodis nu ikväll, men jag får ägna morgondagen och kvällen till att baka och förbereda maten helt enkelt. Det blir mycket bak, ska ju göra lite mer julgodis och bröd+bullar. Och så ska jag förbereda Jansson. Det är mycket som händer :) Men det är bara roligt, då är man sysselsatt. Plus att jag tycker om julen, så det är bara ett rent nöje :D hehe.

Nu ska jag lägga mig, ska se om jag kan gå upp lika tidigt imorron. Hoppas att Izzi väcker mig, men det gör hon säkert :S
Go natt och sov gott! Ciao.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0