Live your life

VA?! Pauline Olsson är uppe före klockan tio på sin lediga dag! Vet ni varför? För att min underbara Izzi drev mig till vansinne med sitt tassande på trägolvet, hon var nog otroligt kissnödig. Så jag var så snäll och släppte ut henne och dom andra vovvarna.

Jag låg i sängen igårkväll, titta på Sex and the city och skrev inköpslista. Gud vad mycket mat man egentligen äter på julafton :P Sen skrev jag min bak-inköpslista, den blev dubbelt så mindre än mat-listan som tur :) Jag ska faktiskt inte baka så mycke iår som jag gjorde förra, men jag ska självklart göra klassikerna som världens godaste smörkola, rocky road, trillingnötter, puffar,  och så ska jag baka lite bröd :) Så mysigt det ska bli !

Nu ska jag käka frukost ! :D ciao!


Party nästa vecka! ;)


Kommentarer
Postat av: Linda

HAHAHAHA så söööt. Dubbelt så mindre. Awwwwww :D HAHAHA heter det inte hälften? TOK! :D

2008-12-18 @ 12:26:51
URL: http://liiiiinda89.blogg.se/
Postat av: veronica

ja men d låter bra:D puss<3

Postat av: Sofia K

Hihi, nu är jag här igen! Jag har varit lite borta de senaste dagarna, på alla sätt och vis :P



Måste ta och läsa ikapp mig i alla bloggar nu och det är djävulskt mycket att läsa :) Ska bli kul! Vad har du haft för dig i veckan? Bara jobbat?

2008-12-18 @ 17:37:50
URL: http://sofiakpa.blogg.se/
Postat av: Linda

S: Hihihihi, hon tänkte nog making love. Lovefilm, porrfilm. HAHAHA. Du fattar ;P



Jojo, det var sött iaf :P hihi :D

2008-12-18 @ 18:04:27
URL: http://liiiiinda89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0