Ljus i vårt hus

Nu ikväll var jag, mamma och pontus på det lilla gymmet som vi har här i vår lilla by. Vi skulle pröva om det var nånting för oss, men för mig var det en svinstia kan man säga.  Det var inte rätt för mig :) Så jag satsar på nåt annat gym.
Men grejen är också att det här gymmet är egentligen för dom som spelar fotboll, så utrystningen är inte så avancerad.
Sen körde jag och mamma in och solade :D Sååå skönt!

Imorron blir det jobb, usch. Jag fasar för att gå upp tidigt. Nåja, det kunde varit värre :P he he!
Nu ska jag nanna, för jag är fan trött :P
Go natt !

Kommentarer
Postat av: Söderlund

Svar: Haha, det har du rätt i!



Får be om ursäkt för att svaret kommer så pass sent som de gör, men jag har haft en otroligt massa annat att göra senaste tiden men hoppas på att det ska bli ändring med detta framöver :)

2008-12-03 @ 22:07:25
URL: http://robinsoderlund.se

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0