Logoped, sen Nova lund.

Jag hade en konstigt dröm inatt, nej jag kan inte berätta om den.

Jag har vaknat, duschat, ätit frukost och diskuterat pengar med mamma. Jag sitter i badrocken och är redo för att göra mig iordning :) Jag är nervös inför mitt möte med talpedagogen, vad kommer hon säga? Att jag inte är stammare nog för speecheasy? Jag kommer dö då.! Jag tar med Lotta som stöd, men hon får sitta i väntrummet. Sen ska vi till Novalund! :D SHOOOOOPPA! Gud, det var aslänge sen :) Augusti kanske. Tydligen har vi shoppat varje måndag i tre veckor nu. Ska det fortsätta så här eller? :p . "Den vanliga måndags-shopping-turen lixom". Looootta! Bakad potatis! :D

Nu är det verkligen tid för makeup :P Vi ses i kväll, ciao!


Jag och lotta, när flickorna var på Ikea :)

Kommentarer
Postat av: Linda

Ajabaja.- Icke röka lilla flicka!

2008-12-15 @ 12:08:18
URL: http://liiiiinda89.blogg.se/
Postat av: Roxanna

okej :) lycka till då! :D



Jag mår bra jag också =) har precis varit och tränat och nu ska jag äta lunch.



Okej hehe men jag tror inte det är någonn fara! ;P fast man vet ju aldrig.. hmmm hehe..

2008-12-15 @ 13:39:39
URL: http://roxiee.blogg.se/
Postat av: veronica

hittat nått fint ida? vill osså ut o shopa loss:D men dkommer,,d kommer.. mohahaha! hehe.. när ska vi ta den fikan ? när e du ledig? pusssss

2008-12-15 @ 14:30:55
URL: http://veronicablom.webblogg.se/?tmp=151428

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0