Lussebullar.



Okej. jag läste i Blondinbellas blogg om manliglucia för någon dag sen. Jag håller inte med henne för fem öre ! Lucia är en tradition och det ska vara en mörkhårig kvinna som det har varit i tusen år ungefär! Varför i hela friden ska det helt plötsligt vara en manlig?!
Vad tycker ni? Manlig eller kvinnlig Lucia?

Jag är en väldigt traditionell människa, när det gäller högtider och män :P Männen ska uppvakta kvinnan ;) ha ha! Men det där att inte ha sex före äktenskap har jag aldrig hållit med om :P ha ha! Det är lixom kört för lääänge sen då .

Idag har jag ju bakat lussebullar, vi har inte ätit dom än, men det blir nog snart ;) Och så har jag tvättat! Det behövdes verkligen, alla kläder låg på golvet och tog plats :P Jag tänkte faktiskt baka bröd nu. Ja, men mitt bröd är sviiin gott :D ha ha!
Det är Leilas jul ikväll! :D LÄÄÄNGTAR!


Kommentarer
Postat av: veronica

nä d ska ju vara en kvinnlig Lusica.. så de så.. o ja håller verkligen med dejj om att mannen ska uppvakta kvinna.. ;) pussss


Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0