Mysmys



Har precis kommit hem från fikan med Carol och Anna. Det blev fika på Hartmans eller vad det nu heter :) Satt och snackade om allt mellan himmel och jord, vad vi ska göra med våra liv och så vidare, det vanliga lixom :) Det blev ju två koppar kaffe, en bulle och en liten tosca kaka :D gottans!
Efter det så körde Anna hem och vi två som blev kvar körde till Rusta och Öb, men vi var så himla trötta att vi inte pallade så mycket. Jag släppte av Carol på stationen och körde hem. Tack för en mysig eftermiddag :D

När jag kom hem till tessan igen, har pelletsbrännaren lagt av igen(!) Herre gud! Släng ut skiten! Den klarade ett dygn sen la det av igen. Jag pallar inte !

Jag vill julpynta och julbaka, men det kan jag ju inte när jag är här, så familjen Olsson-Lindholm får snart komma hem från bb tycker jag :P ha ha! Jag och Pontus ska ju fan klä julgranen, den har stått där naken med bara ljus nu i två dagar lixom :P he he.. Och kakorna som jag fick av oma är inte uppätna än :p Kakorna JAG fick, inte ni andra.. ha ha!

När jag körde hem från Ystad lyssnade jag på Adam Tensta - Cool. Och så lyssnade jag när tjejer "sjunger" och typ fejkstammar ni vet som rappade gör ibland.. Jag tänkte "Vem fan vill fejk-stamma?". Jag som stammare vill ju helst av allt bli av med min stamning, och andra lixom fejkar det ! Jag blev nästan lite irriterad när ju mer jag tänkte på det. Dom skulle fan prövat på att stamma på riktigt, så hade dom märkt att det är inte alls så kul och hipp som dom tror !

Nej, va fan ska jag göra nu? Tänkte nästan decka i soffan med filten runt om mig med tända ljus så att jag inte märker för varje minut hur kallare det blir i huset.. AAAH!
Ja, det gör jag :) Ciao!

P.S. Denna tjejen är helt sjuk, hon älskar johan mer än hennes familj! Om det var min dotter så hade jag skämts!!


Kommentarer
Postat av: L o t t i i i z z

herregud.. den tjejen är ju helt flippad asså! haha!

2008-12-01 @ 17:56:29
URL: http://lottiiizz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0