Nova lund.

Nu är jag hemma igen. Tack gode gud, skit va mycket folk där var! Värst var på Gina Tricot och så klart skulle jag ha nåt där också. Lotta gav upp efter två minuter och Tessan satt nån annanstans och amma Alicia :P hehe. Jag köpte en klänning, eller en sån som jag hade på juldagen, fast med nåt annat motiv på tröjan. Shit fräck :) Plus ett halsband. Och på kappahl hittade jag en super söt väska som jag hade tänkt att ha på nyår :D Så jag blev ganska nöjd, synd bara att jag inte hittade några pumps, kanske kan köra till Ystad imorron eller nåt.¨
Nu ska jag käka, sen ska jag köra till Carol. Vi ska ha myskväll :D hi hi. Älskade vän.


Snacka om dösnack :P ha ha!

Kommentarer
Postat av: Linda

HAHAHAHA jag hade skitkul. Satt och garvade som fan :D

2008-12-29 @ 19:17:20
URL: http://liiiiinda89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0