Problem


Vill fortfarande ha den :)

Dagens i-land-problem är mobiler. Rätt som det är, är man av med dom! Man kan verkligen inte hitta den, man funderar på om man har glömt den på fiket, tåget eller Ica. Det värsta är när man försöker ringa till den och den är avstängd! Verkligen störigt. När jag ska köra någonstans, brukar jag alltid glömma mobilen. Det slår aldrig fel om jag två gånger går in i huset igen och tar något jag har glömt. :)

Alla fall, jag är klart för ikväll. Jag funderar på om jag ska färga håret.. Jag kommer inte orka göra det i helgen, då ska jag troligtvis julbaka lixom, och det hade varit nice att ha det nyfärgat till imorron, då jag har en dejt. Ja, Pauline har en dejt ;) Mer får ni inte veta :D ha ha!

Dagens andra i-land-problem är att jag har ingen outfit till nyår ! Jag säger bara en sak "PANIK!" Och jag vet heller inte om jag har pengar till något. Så det är verkligen skit, men jag har säkert nåt i garderoben som ligger och skräpar. Men skulle helst vilja ha någonting nytt, det är ju nyår trots allt. Ut med det gamla och in med det nya :D HAHA! Men däremot vet jag inte vart jag ska festa, jag är bjuden på en fest, men får se om jag går dit.
Jag prövade en klänning på Gina Tricot när jag och lotta var i Lund, men skiten kostade 300kr. Visst det är kanske inte mycket för många, men för mig är det mycket. Jag jobbar inte jätte mycket som många andra kanske gör, plus att jag har kanske inte jobb förrän i mars igen, och har ingen aning hur jag ska klara mig tills dess.
Men jag får nog panikshoppa i mellandagarna, man hittar säkert nåt billigt då ;)

Jag ska nog färga håret, om jag orkar.. sen ska jag nanna. Ska till arbetsförmedlingen imorron. HALV TIO! Sinnes.
Go natt och sov gott !

Kommentarer
Postat av: Linda

S: HAHAHAHAHAHAHAHAHAHHHAA. Han kanske... TÄNDER PÅ DET! Oink oink ;) Hahahahahahaha!



300 för en klänning är ju inte så farligt babybaby ;) Till å med Bo Ohlssons kostar ju så mkt nu :D Iofs ska jag inte säga så mkt. Jag har 30 kronor på kontot och 25 i plånboken. Yey!

2008-12-18 @ 21:40:50
URL: http://liiiiinda89.blogg.se/
Postat av: veronica

ja.. igår fick dom:D wie! spännande:D puss<3

Postat av: L o t t i i i z z

Asos.com har resa just nu :) Där jag köpte min nyårsklänning! Köpte ju 2 skit snygga klänningar typ för 150 spänn vars.. den ena röda ska jag ha på julafton :) Fast den som jag ska ha på nyårsafton är lite dyrare.. men den fick jag av Baz! Men gå in o kolla där :) Dem är snabba med leveranserna!

2008-12-19 @ 17:15:12
URL: http://lottiiizz.webblogg.se/
Postat av: L o t t i i i z z

Baz o Corre har köpt den där "limited edition" mobilen till deras mamma :) Den skulle tydligen vara skit snygg! Men det har bara 3,2 megapixlar på kameran :S

2008-12-19 @ 22:16:50
URL: http://lottiiizz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0