Rehab

Mysig låt med Rihanna :)

Hemma från jobbet nu. Jag gjorde 11silltallrikar och 11 skinktallrikar på en och halv timme. Jag är fan grym ;)
Det blir inte jobb förrän på fredag, kan vara skönt med en dag ledig också.

Så imorron tänkte jag ha en julstädning på mitt rum och min garderob, kanske bakar nån go kaka också ;) Det behövs verkligen en städning, jag har jobbat rätt mycket dom senaste två veckorna och har inte orkat städa helt enkelt. Men det är kanske förståligt?

Jag har internetbank, men använder inte den. Nödvändigt att ha den då? :p haha! Jag försökte precis att logga in. Inte fan kunde jag komma in! Jag fatta väl helt enkelt inte allt..

Nu ska jag ta det lungt.. Vi hörs senare. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0