Tack gode gud.

Äntligen är jag klar. Klockan är snart tjugo i ett.. Trodde jag skulle få vara uppe hela natten nästan :P he he.. Det som tog tid var egentligen kolan, tydligen hade jag köpt fel sirap, köpte vit istället för ljus. Ganska skillnad faktiskt, smeten ville lixom inte bli kola-aktig i första taget om ni förstår vad jag menar. Så jag föreslår att ni inte gör kola på vit sirap! :D
Nu ska jag ta en karta värktabletter, det var ju fan vad jag har ont i benen, detta var ju värre än en hel arbetsdag för fan. ha ha! Sen ska jag gå och tvätta av mig sminket, borsta tänder, ja ni vet. Sen ska jag SOVA! Ska bli fruktansvärt skönt.
Go natt och sov gott ! Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0