Tidig morgon.

Hundarna väckte mig halv nio, hundarna utanför skramla med staketet och Izzi tassade runder. En liten stund efter gick mamma upp så jag kunde släppa ut izzi, och hon dom andra. Sen tänkte jag att jag skulle sova en liten stund till, men jag kunde fan inte! Så jag sket i det och gick upp istället :)
Jag tog en dusch, bakade en kaka som jag tänkte ge till oma, gjorde frukost och nu ska jag alldeles strax göra mig iordning och köra till Ystad :) Känns som att jag har massor att göra idag, och att det var bra att jag gick upp så tidigt :P Annars hade jag fått stressa, hur roligt är det lixom?
Efter mitt besök i Ystad ska jag köra till Tomelilla, kaffe hos oma. Om du läser detta becka, så ringer jag när jag vill ha kaffe ;) ha ha! Och så ska jag köpa spriiiiiit :D
Ja, nu ska jag ta ut kakan och sen göra mig iordning.

Kommentarer
Postat av: Becka

Hahaha...nä men jag läser det nu ;)

2008-12-22 @ 18:57:18

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0