Trilling nudder.


inte dagens, gammal bild. Men likadant bröd.

Jag har bakat bröd till Therese och Jocce :) Så glada dom blev, hi hi.. Nåt får dom ju ha för att jag lånar deras maskin :) Sen gjorde jag lite trilling nötter, jag var så himla trött så jag orkar inte göra så mycket.. Så det får bli mer imorron och resten av dagarna :)
Jag ska faktiskt göra Jansson iår. Något jag aldrig har gjort, så det ska bli kul att pröva på. Så nu jävlar lotta, kommer jansson stå på bordet :D ha ha! Vi har en tendens att ofta glömma jansson när vi handlar hem julmaten :P he he, men inte iår.

Som sagt, jag ska jobba imorron. Så jag borde väl gå och lägga mig. Jag är ganska så trött, så det passar mig perfekt. Ska kanske börja läsa en bok? Hade jag inte påbörjat en? Hmm.. Det får jag undersöka. Lotta är väl snart klar med boken hon fick låna av mig, och väntar på att låna den andra :) Dom är verkligen super bra, och det är lixom helt vår stil. Ni kanske kommer ihåg Bergdorf Blondinerna och Singel på nytt som jag berättade om? Alla fall, det är Plum Sykes som har skrivit båda, och det är New Yorks societets flickor det handlar om. Dö-roligt att läsa :P ha ha!
Nu börjar jag skriva lite väl mycket, så jag får väl sätta punkt här.
Go natt och sov gott allihopa! Hoppas att er lördag har varit trevlig! Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0