Trött på allting.

Snälla, vad är problemet? Det finns inget mellan oss. Det har det aldrig gjort.. Vi var egentligen bara en sommarflört, vi inbillar oss.. Snälla, säg att vi inbillar oss.
You got my heart broken.
Jag vill bara härifrån. Jag är trött på skåne.. Jag vill inte vara här mer. Jag vill inte älta i det gamla, jag vill ha nytt.


Nu tänkte jag att jag skulle lägga mig i sängen, sätta igång en film och kränga i mig lite chips. Mitt nyårslöfte är att äta sundare, så jag får väl kränga chips innan årets slut :P ha ha!


Kommentarer
Postat av: Linda

S: HAHA. Jag köpte min där också. Helt rosa och hård. Kass!



Jisses. Både du och jag har kärlekstrubbel. Not good baby! Vi drar iväg du och jag. Bort från Sverige och skiten. Ööhm. Island? :P

2008-12-31 @ 12:58:05
URL: http://liiiiinda89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0