Visa saker berättar man helt enkelt inte.

Jag kom och tänka på att även om jag skriver i bloggen varje dag minst två gånger, så berättar jag inte allt. Jag menar, man ska ju inte blotta sig för mycket av sitt eget liv, om man är den personen.
Hur mycket är för mycket?

Okej, klockan ringde halv nio och jag steg inte upp förrän kvart i tio. Fy på mig! Jag har ju en del att göra innan jag ska till ystad, om nu carol ringer ;) hehe.. Framförallt måste jag hem till lunnarp och hämta pengar och ett par jeans. Jag måste ändå till lunnarp, för här finns ingen frukost :P ha ha!


Vackra Carol :)

See you later :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0