Äter glass på en parkbänk.

Vart tog barndomen vägen? Då när man inte vad kärlek var. Fast vet man det egentligen nu? Allt var så lättare på de yngre dagarna.. En puss på kinden och hålla hand betydde allt. Nu ska man ha och ge så mycket mer.

Jag kommer ihåg min första pojkvän. Jag var rätt "gammal" när jag fick min första pojkvän, jag var nog 11-12 år. Men alla fall, jag var på ett disco på församlingshemmet i Tomelilla, jag kommer ihåg att min svåger Sebastian spelade dj där. Men jag kommer inte ihåg vem jag gick dit med.. Men det var säkert nån klasskompis. Jag såg en kille som jag tyckte var jätte söt, och helt plötsligt bjöd han upp mig på en tryckare.. Det var Ronan Keating - When you say nothing at all. Jag var världens lyckligaste på jorden. Och jag var jätte nervös, trodde att jag skulle trampa på hans fötter eller nåt.. Helt plötsligt lägger han sina händer på min rumpa (!) Det var tydligen det senaste på den tiden.. Pojkarna skulle ha händerna på flickornas rumpor. Jag blev ju ännu mer nervös... Men i alla fall, vi bytte nummer och började träffas.. Förhållandet varade inte länge.. nåna månader. Jag brukar se honom i byn, han kör bmw den jäkeln :P



Jag vill inte ha barn förrän jag är minst 25. Jag o Lotta prata om det när vi låg på stranden. När är egentligen den rätta tiden? Min mamma, mormor och farmor var unga mammor.. Men vill jag verkligen det? Fast, om jag skulle göra deras linjer så skulle jag redan haft barn :P he he..
Jag vill inte vara en ung mamma. Jag vill först leva min ungdom, ut och festa, shoppa, äta ute med vänninor och framförallt resa. Man är lite hindrad från det när man har barn. Jag säger inte att man absolut inte kan göra dom sakerna, men det är mycke lättare om man inte har barn. Jag längtar tills jag får barn, men jag vill gärna vänta. Ska väl först hitta hingsten? :P ha ha!

Söker en man med bruna ögon och brunt hår. Eller nåt :P äsch va fan, jag är inte så kräsen.! HAHA!

Förresten så blev det ingen Carol idag :( Allt bara sket sig..

Nu ska jag verkligen gå lägga mig. Stranden med Lotta imorron :) Jadå..! Här ska det brännas ;) Jag har ju redan fått lite färg som det ser ut nu, men dock fortfarande blek. Jag måste ju hålla färgen sen när sommaren inte bjuder på den goda solen :) Synd att mam o pap sålder solariet :P

Kommentarer
Postat av: patruska

haha vad kul. vad var det för en kille?

2008-07-31 @ 03:48:33

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0