Duality.

Usch, jag sov sjukt länge idag. Men fan, jag mår inte bra. Jag hade lite feber i helgen, och ont i halsen.. När jag vaknade idag så snurrade mitt huvud. När jag skulle släppa ut Izzi så vajade jag fram.. sjukt..

Min mage är så himla svullen, jag måste göra någonting åt detta.. Jag har ätit mycke skit den senaste tiden, så det kan vara därför. Det får bli kokta morötter till kvällsmat :P haha! Ska ut och gå med Izzi också, det hjälper faktiskt :) Plus att det är bra för henne, hon börjar bli lite tjock nu :P

Detta jobbsökandet.. Riiiktigt drygt, men det måste göras.. Tessan ska komma ut hit imorron, så ska vi skriva ett rejällt CV, så jag kan gå ut till ställena och visa mig. Det är fan så mycke bättre. Jag vill också ha jobb !! :(  Fan skulle ringa Gropen om det där jobbet också.. jag vågar inte, jag är rädd för honom :P ha ha!
Jag är sugen på att baka kanelbullar.. Hade varit så mumsigt :)
Nä, om man skulle ta nåt att äta.

När det regnade igår, satt jag framför datorn. Och plötsligt tänkte jag "Fan har jag stängt takluckan på bilen?" Sen kom jag på att jag inte hade den mer :( Usch, jag saknar den.. Det var fan den perfekta bilen till mig !! Jävla äckel-saab som skulle köra på mig !!!

Kommentarer
Postat av: Tezzan

Det är vetenskapligt bevisat att magen mår bra av motion... När du säger att du känner dig yr o så..var försiktig så du inte får diabetes... det e vanligt bland lite överviktiga... blir så orolig för dig... Love ya´..Pöss pöss

2008-07-07 @ 22:50:37
URL: http://Tezzan82.se

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0