En härlig dag.

Ja, det har det varit..

Jag gick upp klockan nio och gjorde mig iordning, tog tåget in till Tomelilla och där hämtade Tessan mig.
Väl inne i Ystad så var vi tvugna att pumpa däcket. Pauline blev skitit på fingrarna :P hehe.. Sen körde vi och fika med Carol, alltid roligt att prata med dig gumman :) Vi gick en sväng på torget, och där var stånd med massa väskor... mmmhmm.. vi blev ju så klart kära i vars sin väska, men tyckte att priset var lite högt. Så vi skulle tänka på saken, och vi körde till Rusta så länge.. Där blev det ju gardiner, lampskärm. Precis vad jag letade efter :) Sen var det ju lika bra att gå över till ÖB, men först träffade vi på chanette och company vid kiosken. Inne på Öb hitta jag en korg till Izzi, hon behöver en ny sängkorg. Dessutom fyller hon år den 9:e så det var födelsedagspresent kan man säga, sen är det en annan sak om hon nu ligger i den. (NOT) och så köpte jag jätte coola kaffe koppar :D Efter det så körde vi ner till torget igen, och köpte våra väskor för ett bra pris ;) Måste ju pruta lite. Så klart är det standard med att äta på mcdonalds när man är inne i Ystad, så vi körde dit och tog á la Tessan meny :P he he.. Och så körde vi till Tomelilla, Boan så klart :p Jag skulle ha batterier. Det är kontigt att folk kan vara såååå jävla trångsynta, så dom inte ens kan hälsa.. Så jävla barnsligt beteende.  När vi ändå var i farten så körde vi till Zooshopen, hittade en vattenskål, en sele och lite godis till min lilla ögonsten :) Nåja, efter vår "lilla" shoppingrunda så tyckte vi att vi förtjänade en glass, så vi körde ner till Bertils :)
Mycket mer hände inte.. Vi körde hem till Tessan och kraschade ner oss i vars en solstol i trädgården :P Så jävla slut vi var alltså! Tessan hade ont i magen, och jag i mina fötter och ben. Vid sex tiden la jag mig i deras soffa och tänkte jag skulle vila lite.. hmm, sluta med att jag somna en stund :P Men jag var så jävla trött. Hade somnat vid två inatt sen vakna halv åtta, helt pigg :P Nåja, vi åtta tiden kom Mojjan och Pajjan med korvar. Vi skulle så klart grilla.. oj oj oj så gott det var.. Jag är fortfarande mätt :p Mycket trevligt var det alla fall :)

Nu ska jag lägga mig i sängen.. Fy fan va jag är trött.. Go natt !

All the stars are falling from the sky.
Where are you?
I wanna know.
You must be with me.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0