Fyrhjuling

Mina dagar är räknade.. Fan va piss alltså, får jobbet, sen helt plötsligt är det borta lika snabbt.. Nej jag har inte fått sparken, men ordinariestäderskan ska komma tillbaka nästa vecka. AAAAAAAH! Fuck them..
Nåja, inget att göra åt det :)
Har precis varit ute och kört pappas fyrhjuling, så himla fräckt :D Jag körde ner till ån, typ en halv kilometer från Lunnarp. Det var ganska jobbigt att köra ute på vägen.. Minsta lilla hålan i marken så skakar hela fordonet :P Men fräckt som fan va det :D Vem vet, kanske tar det på större utflykter sen? :P he he..

Pappas fyrhjuling, vi kallar henne "Stickan", nä jag bara skoja :D ha ha!


Så vad händer? Inte för mycke, bara två arbetsdagar kvar. På lördag är det full rulle, nästan :) Eller det blir det sen. På dagen ska vi kolla på huset, YEAH! :D *hoppas hoppas hoppas*  Sen på kvällen blir det party hos en vännina vid namn Camilla :) Hon ska ha 20årskalas . Helvete! Måste köpa present till henne ! Det löser vi. :)
Nu ska jag bara ta det lugnt.. Dagen har varit ganska seg tycker jag.. Ändå sov jag en timme, hmm..

Kommande saker;
- 20årsfest hos Camilla
- Kolla på huset.
- Arbetsförmedlingen på måndag.
- En hel veckas sökning av jobb
- Födelsedagsfest för Oma på lördag :) Hon åker till österrike på tisdagen därpå :(
- Och 20årsfest hos Elna senare på kvällen.


Kommentarer
Postat av: Tess

Haha min pappa har också köpt en fyrhjuling!

2008-07-18 @ 00:24:27
URL: http://egowar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0