Glamour and fashion.

Alltså nu vill jag verkligen till New york, mitt nästa mål är att åka dit och köpa mig en Chanelväska och Manolo Blahnik skor. Och jag tänker inte åka dit själv.. LOTTA! :D ha ha!



Jag vill göra nåt med mitt hår. Nåt som bara "wow"! Jag är en sån dramaqueen :P Jag funderar att klippa kort och färga det ljusare.. Alltså jag menar inte så kort som jag hade det när jag gick i sjätte klass.. Omg, det var verkligen kort.. Jag skojar inte om jag säger att varenda hårstrå var knappt fem centimeter :P Men jag menar uppklippt och så längden ska vara typ axellångt. :)
  
Should I go Classic, or Paris? Eller helt enkelt Carina Berg?

Ha ha, nej skämt och sido, raka av håret är väl kanske inte min grej. Jag överlåter det till Britney Spears att vara så impulsiv :) Men jag vill verkligen göra nåt med mitt hår. För seriöst, det är så slitet så det skulle kunna behöva sig en rejäl klippning. Men kanske göra det Paris-kort och lägga i lite ljusa slingor? Vad tycker ni om det? För någonting ska göras ! :D

Imorron blir det att se om lönen har kommit, sen måste jag helt enkelt köpa en födelsedagspresent till Elna :) På lördag blir det ju fest för både henne och Oma ;) Sen åker oma till Österrike :( buhuuu!

Nu ska jag nanna. Go natt sötnosar !

Kommentarer
Postat av: Tezzan

Ja klart att du ska klippa det kort.. det e ju skiiiit häftigt...;) Puss

2008-07-24 @ 22:35:33
URL: http://tezzan82.webblogg.se/
Postat av: Lotta

Tror nog att du hade passat i Paris-style :D Och så lite ljusa slingor i det!! jaaaaadååå!! ÖJA NÄSTA HELG :D YEEEEAHHH!!

2008-07-25 @ 00:01:34
URL: http://lottiiizz.webblogg.se/
Postat av: patruska

hade man bara passat i snaggat hår och det var modernt hade jag gjort det direkt. fan vad skönt det hade varit att slippa allt bry med håret.

2008-07-25 @ 02:17:26

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0