hmm..

Jag o Marre körde till stranden idag.. När vi väl va på stranden så kom där moln, sen sol, sen moln sen sol... och så höll det på så. Till slut gav vi upp.. Så vi körde ner till stan och shoppade lite :) Jag handlade ett skärp och ett par örhänge på H&M, rea förståss :) Och så får jag inte glömma mitt 10kr armband, när jag kom hem och skulle pröva det. Ja då passar det inte ! Kloka Pauline,. ha ha! Ajja, tio kronor är ju ingenting :)

Jag är så himla trött så att jag vet inte vart jag ska bli av. Jag gick upp vid åtta-halv nio för att vi skulle till stranden.. Usch, och ändå kom vi inte dit förrän elva-halvtolv, bara för att vi skulle ha nåt att äta på Ica, sen skulle vi tvunget till Konsum, för jag skulle ha en viss sort cigg och Marre skulle ha en speciell Ramlösa vatten :P haha! Såå omständiga vi kan va.

Nu ikväll så körde jag o mamma lämna Pontus hos vår kusin Fredrik, och så klart lockade Sabine in oss på en kopp te och en glass . Det kan man ju inte tacka nä till :) Så vi satt där till klockan elva.. Ja, vi var där bara i en timme :p ha ha! Men kanske lite sent på kvällen var det ju.. Och så klart på vägen hem så svängde vi in på McD, mamma tog den nya Asia Beef. Fy vad äcklig! Det passade inte alls in.. Nej nej nej nej..! Jag njöt av min cheeseburgare :) he he..

Hmm, bada i Tessans pool imorron? ;)

Nu ska jag nanna alla fall.. Det blev en sen kväll ändå, jag som tänkte att jag skulle lägga mig i nåt så nära tid :/


Jag va bara tvungen :)

Kommentarer
Postat av: Tezzan

iiiiiiiiiiiiiii........ fyyyyyyyyyy faaaaaaaan vad äckligt...

2008-07-30 @ 09:59:10
URL: http://tezzan82.webblogg.se/
Postat av: Lotta

Iiiiiiisch :S Instämmer med Tessan! Tänk på den bilden nästa gång ni ska äta på McD ;) hehe! Det kommer jag göra i alla fall! haha!

2008-07-30 @ 11:41:33
URL: http://lottiiizz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0