Jaaaaaaaaaa! :D

Jag ska på jobbintervju imorron :D  *wiiie*  Det var nån som ringde från arbetsförmedlingen och sa att jag skulle ringa till stället och bestämma en tid.. Så klart är det som lokalvårdare, men det gör inget :) jobb som jobb, det är bara ett semestervikariat på fyra veckor. Men jag är ändå skit glad :D Det är ju en början.
När man minst anar det så kommer det ju :) Har ju klagat nästan hela veckan att jag vill ha ett jobb . ha ha! Och så bara ringer dom och säger att jag ska ringa och så vidare.. ! ååååh, kan man blir mer gladare? :D Jo, om man vet att man har fått jobbet ;) Det återstår och ser imorron.

Kommentarer
Postat av: Lotta

WIIIIE :D Guuuud va roligt Bettan!! Hoppas att du får det :D håller tummarna

2008-07-07 @ 20:01:41
URL: http://lottiiizz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0