Jag tycker så..

Idag har jag och lotta varit på stranden, igen :) Det var helt underbart i vattnet, och det var lagom varmt. Solen tar ju ändå, har nog fått lite färg . Badkrukan Lotta badade idag också, men jag fick tjata en bra stund först för att vi skulle bada ;) ha ha!


Jag blev väldigt sugen på chiliconcarne idag, synd att det är så himla varmt. Det är så svalkande med en sallad eller nåt, men nej, det bli inte det :) Jag ska se om jag kan lyckas lika bra som sist jag gjorde det :) Då blev det suuuper gott !


Lördag blir det öja med girlsen ! Riktigt länge sen vi festa med dom. Ska bli kul :) Måste in på systemet imorron och handla några cider alla fall. Blir ju tequila-rose-shot på öja ;) ha ha!

Nu ska jag klä på mig och köra in och handla :)


Kommentarer
Postat av: Tezzan

ÅÅÅÅååhhhh tequila rose e sååå jääääävla gott... nu ska jag gå ut o sola o sen ska jag köra till guldfynd o köpa klocka.. jävla skit..Puss

2008-08-01 @ 14:48:31
URL: http://tezzan82.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0