Jävla Saab :@

Ja, det gick rätt bra att jobba..  men lite bättre utrustning hade inte varit fel :P Nåja, det blev bara tre timmar. Blir nog lite mer imorron.. Mer att göra.

Nu ikväll skulle jag köra in till Tomelilla.. kommer i boankorset och ska köra för det är grönt ljus. Bilen rör sig inte, den har tuppat av! Ska starta den, det funkar inte.! Panik! Har bilar bakom mig.. Precis när får igång bilen och kör blir det rött ljus, mötande bilar ! Tjaaaaa.. Sen stannar bilen mitt i ljuskorsningen! PANIK igen! Jag får igång bilen igen, och kör mot Ica, så klart ska nån jävel in på Tanka, så bilen stannar igen. när jag får igång den kör jag till Din-X och stannar bilen och skakar. Fyy fan va rädd jag var. Inte en till bil tänkte jag. Jag ringde till pappa och sa vad som hade hänt.. antagligen var det bara soppatorsk. Blev problemet var att där står "check engine" och så rasslar han som fan !. Jag tar bussen imorron kan jag säga ! Scheisse. Jag hatar sånt här ! Jag pallar inte trycket..

Nåja, nu ska jag göra.. hmm ingenting.. :)

Kommentarer
Postat av: Tezzan

Så går det när du dels själv är skuld till varför den inte e riktigt som den ska...=) Man får inte köra mot rött ljus... rött betyder stopp.. he he he... ÄVEN om där är bilar bakom..;) Tur att du inte skadade dig iaf...=)

2008-07-09 @ 21:49:39
URL: http://tezzan82.webblogg.se/
Postat av: chanette

oj oj oj pinsamt värre

2008-07-12 @ 00:41:11
URL: http://channe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0