mhmm..

Full rulle hela dagen.. Jobba, städa rummet, duscha, in och handla och slutligen laga mat.
Nu är jag sååå mätt och trött, så jag vet inte vart jag ska bli av.. Jag har go lust att lägga mig i sängen och läsa meine bok. Bergdorf blondinerna. Man måste kunna lite franska, för annars fattar man inte en del :P Och jag kan ju ingen franska, men jag låter Carol översätta till mig :) trés bra :D

Tänkte att jag skulle härma lotta lite och berätta vem som är Hollywoods snyggaste karlar. Får ju ta det motsatta könet :)


Of course, kedjerökaren Colin Farrell. Den mörke badboyen från Irland. Mums :)


Död eller levande, han är en skönhet. Och rösten är ju bara gudomlig .. R.I.P.


Sir Sean Connery, han må vara gammal och gråhårig, men han är stilig :)


Speciella Johnny Depp, men fortfarande sexig ;)

Hmm, märks det att jag tycker om mörka män? :) he he..


Sist men inte minst, Mark Ruffalo. Jag bara älskade han i "Just like heaven" Det var där jag blev kär i honom helt enkelt :)

Detta var fem av Hollywoodss snyggaste män, enligt mig så klart :) Ni får tycka vad ni vill.
Nu ska jag nog gå nanna mig. Läsa klart boken.. När jag städade idag så hittade jag jätte många böcker, så jag satte upp dom på mig hylla. Nu ser mitt rum lite mer glamorösare ut :) ha ha!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Mmmmm, Colin Farrel!!! ;P

2008-07-14 @ 22:09:19
URL: http://lottiiizz.webblogg.se/
Postat av: pappsen

jamen hallååå.....jag då????

2008-07-14 @ 23:08:23

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0