Omg

Läskigare männsika finns inte.. :S
Ännu en dag på jobbet.. Tydligen ska jag bara jobba tills fredag.. Jag blev lovad fyra veckor, men min chef sa idag att ordinarie städerskan kommer nästa vecka. Dom kan skita ner sig, fan va lack jag blir..
Efter jobbet så köpte jag med bullar och gick till Tessan.. Sen har vi bara slappat.
Jag är så himla trött... Och jag har ångest över att jag inte har pengar till att gå på marknaden :( Jag har knappt pengar att ta bussen till jobbet !! Och nu får man inte så mycke i lön, och allt går till böter och telefonräkningar.. AAAAAH! Ge mig styrka!
Jag ska laga mig lite mat, sen ska jag lägga mig i sängen med en bok..
och förresten har jag läst ut Bergdorf blondiner, såå bra, jag rekommenderar att ni läser den :) Om ni gillar överklass romaner :) he he.. Så nu ska jag fortsätta med en bok som tydligen redan har påbörjat.. Min stora kärlek av Sarah Dunn, det är en sån bok man får i glamour tidningar.. Jag kom på att halva min styrka med böcker är Carols :p Jag får väl skaffa mina egna jävla böcker själv ! :P Jag ska börja med att åka in till Ystad och köpa en bok på Bokia. En gång i månaden alla fall :) Det är rätt rogivande att läsa böcker .



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0