Ostbågar och apelsinjuice :)

He he.. kommer jag bli orange eller? :p
Träffade på Tony i tomelilla, han tyckte också att saaben lät lite konstig .. Det gör vi alla :)
Så vad händer egentligen? Mycket, men jag orkar inte rabbla upp allt.  Skulle ta en hel evighet.
Jobb imorron.. Suck, har varit där i tre dagar och är redan trött på det :p ha ha! Men vet vem, det kanske blir bättre med tiden? Jag kollar på arbetsförmedlingens hemsida varje dag, men fan har redan sökt alla :P he he.. Guldkorn växer inte på träd tyvärr..
Nu ska jag lägga mig i sängen och läsa min bok, jag är nästan klar med den :) Tänk att ha ett sånt liv, herre gud.

Kommentarer
Postat av: Tezzan

Den låter inte "lite" konstigt,den låter MYCKET konstigt.. det är en på miljonen att man hittar guldkorn på arbetsförmedligens hemsida... ha ha ha..lilla gumman dem får man söka på annat håll... Det löser sig ska du se... Puss puss

2008-07-13 @ 23:20:33
URL: http://tezzan82.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0