Regnar igen..

Jag som hade tänkt att ta en liten eftermiddagspromenad med Izzi, men när jag tittar ut så regnar det.. Visst man skulle kunna gå ut ändå, men varkens jag eller hon gillar att bli blöta av regnet :P

Så, vad händer idag? Kanske en städning i garderoben?

Jag mår faktiskt inte jätte hallonsaft idag, har hosta och febervärk känns det som. Kan också bero på vädret, men hostan har jag ändå :P he he.. Jag håller på att ta tempen nu. jag har 37.5, så det är inte feber än alla fall.. men på väg kanske?

Tänkte att jag kanske skulle baka idag. Lite sugen är jag :) Lite formfranska kanske?

Kommentarer
Postat av: Lotta

Hehe, du tror ju alltid att du är sjuk bettan ;) Sugen på o hänga med till Öja den 2 Augusti? Förfest hos TH :)

2008-07-21 @ 22:22:23
URL: http://lottiiizz.webblogg.se/
Postat av: Mamma:)

Det är rökningen=)...sluta...;)

2008-07-22 @ 23:09:55
URL: http://labella66.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0