Societetflickor.

Ja, jag o lotta ska flytta till Manhattan så att hon kan gå med sina gulliga pumps när hon ska ut och handla mjölk :) ha ha! Vi ska bli societetflickor och gå på fest fyra dagar i veckan och få låna klänningar av kända designers :) Plus att Vera Wang ska sy våra bröllopsklänningar :) ha ha!
Påtal om möjlk, så tror jag att jag är lite laktosintolerant. Jag o Tessan tog en milkshake, sen efter blev jag rätt dålig i magen och släppte mig då och då. Jag vet, det är trés  pinsamt och säga det ! Men så är det ju. Så här har det varit i många år..

Nåja, jag skickade iväg många cv idag, hoppas att jag får svar av nån alla fall :)
Jag fick svar från en nu såg jag...

"Hej!

Tack för din ansökan till tjänsten som personlig assistent med

Ref. "Brantevik/HJ" Vi ber att få återkomma till dig om du blir aktuell för personlig intervju."

Det är ju ett plus i kanten alla fall :)
Sen kom Tessan hem och kidnappa mig. Vi var ute och körde, sen mötte vi på Marre och snacka lite med henne. Efter en stund så körde vi ut till Kåseholm och prata lite med folket där :)

Nu ska jag nog gå lägga mig.. Det verkar vara tid för det .
Go natt och sov sött sötnosar :D


Manhattan, here we come ! :D


Kommentarer
Postat av: Tezzan

AAAAAaaahhhhhh.... jag ska oxå följa med till manhattan!!! JAg vill oxå flytta dit... Fan vad fräckt...

2008-07-22 @ 23:23:12
URL: http://tezzan82.webblogg.se/
Postat av: Lotta

Yeeeeeahhh! Jag vill ju ha mina söta rosa o vita pumps på mig när vi ska ut o handla mjölk ;P hahah!!



Manhattan hear we COME!!! :D

2008-07-22 @ 23:28:15
URL: http://lottiiizz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0