Tomelilla Marknad.

Ännu en dag på jobbet.. Och så klart när det är marknad är det full rulle.. Bagarna gick inte hem förrän halv elva, så jag kunde inte göra så mycke rent. Men jag gjorde mitt bästa ändå :) När jag var klar med allting, så åt jag smörgåstårta, chefen bjöd ;)
Sen körde jag och elna till Sjögrens, skulle ju köpa en present till Camilla ju, men där va typ ingenting. Så vi körde vidare. När vi hade hittat present så gick vi till Roma.. Micke (elnas pojkvän) är störd :P ha ha! Som ni alla vet så blir jag generad när man pratar sex, och det tyckte han var jätte roligt ! Ajja, sen åkte jag hem alla fall.. Och nu sitter jag här.. Internetet krånglar hela tiden, blir så trött ..

Kommentarer
Postat av: Jessi

tack för din söta kommentar!





Jobbigt när det är fullt upp :/

Kram

2008-07-18 @ 10:35:11
URL: http://jessi91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0