Trés

Nu har jag legat och solat lite i trädgården.. Utan alla vovvisarna :)  he he.. Låg där nog i två timmar, så lite färg har jag nog fått .. Jag somna nog mellanåt, sen vaknade jag att ena näsborren var täppt, jävligt drygt, så jag fick gå in och ta nässpray. Efter det fick jag inte ro i kroppen, var lika bra att gå in.. Ska ändå snart börja på maten.. Ska laga färsbiffar, pommes och b-sås ;) sååå gott. Ska nog göra smeten nu så den kan ligga och gona sig.

Jag borde kanske börja med min medicin igen.. Ett tag behövde jag den inte, men nu verkar det som att det är dax.. Varför ska inte kroppen må bra?

Jag kan inte sluta kolla på min väska.. sååå söt :D ha ha!

Imorron blir det Öja med Lotta, det var ett tag sen :p hi hi, vet inte vad jag ska ha på mig bara :S hmm, min gula topp med mina svarta jeans? Nee.. kanske . Om jag inte hade förstört min röda klänning i bulgarien så hade jag kunnat haft den :/


Så jävla snygga vi är :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0