Becka bus.

Vad har jag gjort idag? Jo, Pauline har ringt till lönekontoret, sen har hon satt och sökt jobb i x antal timmar. :) blev några stycken.. Dock inte bara i skåne.
Sen körde jag in till Tomelilla, körde moster Becka till Boan, hon skulle ha 80kilo kattsand. Fan va jag är svag ! Jag klarade knappt en påse på tio kilo :P ha ha! Nåja, sen bjöd hon och oma på kaffe och kaka.. mums :) Alltid roligt att sitta där uppe och mysa. Och oma bjöd på mat sen, en jätte god kycklingsallad med pasta och böner. Mums!
Efter det så körde jag till Marre och färgade hennes hår. skulle egentligen göra det på eftermiddagen, men jag vaknade rätt sent .. mohaha!
Imorron ska jag till Ystad med Tessan. Och så ska vi ta en fika med Carol :)  var as länge sen jag träffade henne.. Ja, träffade henne på öja, när det var studenten, men då var vi båda fulla ju :P he he..  Så det räknas knappt.
Nej, nu ska jag göra nåt vettigt.. Kolla på scrubs om en kvart till exempel. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0