Bulgarien 2008

Glädje, drama, tragedier och svek.. herregud vilken vecka. Men den bästa dagen var söndagen, då pool/skumpartyt ägde rum :D Så himla roligt! och dom där finnarna... Johnny, be good ;)
Och när vi kom ner dit, gick vi till glada vikingen. Där hade vi skiiiit roligt! Vilken ös där va!
jag kan inte skriva om varje dag, för jag bara blandar ihop alla :P ha ha! Men jag kan säga er att söndagen var bäst :D
Att flyga tyckte jag inte om. När vi flög dit blev jag mycke illamående, dessutom gjorde inte maten det bättre :p Fick nån äcklig lax med potatis dränkt dill och ätika.. USCH! Det värsta var att vi fick likdant på vägen hem :P Men hemresan var värst, det var mycke turbulens då, trodde fan vi skulle störta.
Sen å andra sidan är det synd att två i vårt "gäng" inte kan släppa loss, istället går man och snackar skit. Barnsligt.
Nu ska jag gå och göra något vettigt.. Ska till flygrakan sen. JAG VILL KÖRA BIL!


Kommentarer
Postat av: Lotta

Wiiiie :D Du är tillbaka! Har saknat dig siss!! Hoppas att du har haft helt underbart roligt!! Pusssss

2008-06-19 @ 00:54:49
URL: http://lottiiizz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0