För jag har tagit studeeeenteeen!

Denna veckan har varit craaazy ! :D
I måndes var det brännboll, så då blev det mycke dricka och lite spel :P Dessutom skulle vi ju klä ut oss. När jag kom till marre så var hon utklädd till clown/playmate, jätte söt :D
Tisdes så klädde vi vagnen, det var väl trevligt.
Onsdes så tog jag det bara lugnt, tror jag :P Jag gick och la mig tidigt så att jag skulle orka komma upp. jag somnade vid tio, vaknade vid tolv och kunde inte somna om förrän vid ett. Och så klart försov jag mig ! Och riiiiktigt duktigt också.. Jag skulle vara hos Carro i Hedeskoga klockan sex. Jag vaknar halv sex!! PANIK! jag stressar mig allt vad jag kan och kommer till Carro vid sju. och vi skulle åka till Ystad halv åtta. Så jag fick slänga in en bulle och ett glas champagne, sen skulle vi åka. När vi var i Ystad så skulle vi vara i aulan på sånt där tal, det sket vi girls i. Vi stannade ute och drack istället. :) Vi gick och kissade två gånger i kvarten, helt sjukt :P ha ha! Det var en helt otrolig känsla när dom sista minuterna började närma sig innan man skulle ut på trappan. Allt gick så snabbt.. Sen fick jag springa till traktorn, det var precis att jag hann med. Men det hade inte varit så stor förlust om jag hade missat den. Vi åkte två-tre runder knappt, och det var inte ens kul. Sen åkte jag o Marre Trans Am, så kul det var :D satt och skrek hela tiden. hi hi. Sen blev jag körd till festen, dom flesta kom vid sex tiden. Så många fina presenter jag har fått :D Pengar, smycken presentkort, massa blommer och gosedjur. Festen blev lyckad :) Jag var lite seg till början, men sen försökte Lotta liva upp mig, eller rättare sagt, fylla mig :P ha ha! Vid halv tolv så åkte jag o Lotta till Öja, vi gick direkt till baren och beställde varsin cider :) eller jag bjöd på lotta . Det blev mycke dans och mingel, träffa till o med Carol :D När klockan började bli mycke så gick vi till baren en sista gång. Jag frågade lotta om hon skulle ha en tequila rose, och hon sa nä. När bartendern kom så sa jag "två tequila rose" så säger lotta " Men jag skulle inte ha" då svarar jag "Ja, men dom är till mig" ;) he he.. När vi var utanför och väntade på Baz, så träffa vi Sanne :D lite full och sliten hon va i sina foppatoffler :P I bilen på vägen hem så sjöng jag lite för resten av folket.. ha ha! :P Väl hemma så decka jag. Eller först gled jag ner för sängen :P ha ha! Rätt på gumpen!
Idag steg jag upp halv fyra.. svettigt värre. Jag tänkte att jag skulle sova bort min bakfylla, och det gick rätt bra faktiskt. När jag vaknade vid tolv, tänkte jag stiga upp. Men när jag var halvvägs så snurrade allt så jag la mig igen :)

Tack mamma o pappa för en underbar fest! Lyckligare kan jag inte vara :) Och tack för alla ni som kom och tack för alla presenter !

Nu tänkte jag att jag skulle nanna igen. Eller försöka alla fall :) Go natt!

Jag lägger in bilderna imorron, jag är sviin trött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0