Glad Midsommar !

Jag vaknade imorse av att jag hade jätte ont i ryggen.. det är nog biverkning av mina smällar i bulgarien.. Fick två rejälla smällar samma kväll.. När vi var på poolpartyt, först ramlade jag bakåt och slog huvet när jag skulle springa till dasset. Sen ramla Sanne över mig så jag skrapade upp knäna... AAAAJ! och min klänning blev förstörd :(

Det blir maaaassa mat idag :D Mumman! Tessan och Jocce kommer hem idag och ska fira med oss.. Jag tänkte att jag skulle ut och plocka lite blommor, men jag gick upp ur sängen för sent, plus att det är värsta stormen där ute :S

Jag ska inte flytta till Finland :p haha!

Kommentarer
Postat av: Tezzan

ASG...ska du inte?? he he he

2008-06-21 @ 12:45:32
URL: http://Tezzan82.se

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0