Grinig..

Jag har sovit som en hosa inatt.. För det första så är inte min säng bekväm längre, för det andra så var jag nervös inför idag.  för det tredje så somna jag nog inte förrän två tre inatt och gick upp klockan åtta.. *iii*
Men det gick bra där alla fall.. Satt där i tre timmar :S Liiide drygt. Sen kom Elna på besök. ska ju med henne till Landskrona imorron :) hi hi.. Jag håller tummarna för dig..
Nu ska jag lägga mig i sängen och försöka sova.. Jag ska upp vid fem tiden.. *iii*

Honey (K)

Kommentarer
Postat av: Tezzan

Du?!Prova o vänd på madrassen ibland så hjälper det...;)Puss

2008-06-24 @ 10:05:22
URL: http://Tezzan82.se
Postat av: Tezzan

Kan hjälpa att tvätta täcke o kudde oxå så får dem en helt annan volym o det känns genast lite skönare..bara ett tips...;)Puss

2008-06-24 @ 10:06:00
URL: http://Tezzan82.se

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0