Hångel, sprit och skandaler.

Ja, vad vore vi utan Hollywood? Vad vore vi utan stilige Clark Gable, eller förtjusande Marilyn Monroe?
Här sitter jag, klockan är tio i ett på natten. Och jag borde verkligen sova, med tanke på hur mina sovvanor har varit denna veckan. Men som vanligt finns det ju alltid nåt roligare på datorn.. eller så väntar man på någon.
Spöken och monster under sängen? Jag gömmer aldrig den gången min moster becka berättade en skräckhistoria om monster under sängen som tar en om man ligger med ett ben eller arm utanför.. Än idag kan jag tycka att det är obehagligt.. ha ha! :P Jag fick men för livet . Ha ha, jag blir rädd för moster under sängen, men jag kan träffa killar som jag inte känner.. sjukt :p
Tanken slog mig nu om att bli född rik.. Hade livet verkligen varit lättare? Visst, man hade fått allt man peka på, men är det lycka? håller det sig i längden? Jag tycker att det känns bättre om man har jobbat för pengarna, går och köper sig nåt till en själv. Inte leva på pappas pengar.

Jag hör tåget susa förbi
Det är mörkt,
mörkare än ditt hår.
Stjärnklart är det inte.
Du är för långt bort.
Jag vill vara i din famn.
Värm mig.

Jag borde egentligen gå lägga mig.. Men grejen är att jag är inte trött, men jag är trött..
Killar, vad ska man ha dom till? :p Nej, skämt och sido. I got my man, but he must catch me ;)
Dom kan vara riktiga svin också. Bara se oss tjejer/kvinnor som sexobjekt. Usch va jag hatar det !
Fan, nu har jag missat Conan O´Brien. Damn! Äsch, kan se lite på Jerry Springer tills jag somnar.. Det programet är så värdelöst egentligen, men ändå så kollar man på det. Shit, det är en fulm men Marilyn Monroe! Den måste jag ju bara se..!
Go natt !

Kommentarer
Postat av: Tezzan

Dett var verkligen ett roligt inlägg... Njöt av varje sekund..;)Puss

2008-06-26 @ 16:24:55
URL: http://Tezzan82.se
Postat av: Lotta

Super bra inlägg Bettan :D Satt med ett leende genom hela inlägget! Fler såna :) Pusspuss <3

2008-06-26 @ 18:45:28
URL: http://lottiiizz.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Tycker med att det var ett trevligt inlägg gumman o vad jag skrattade när jag skulle försöka tyda vad du egentligen menade med vissa ord=)...du var visst lite nannig när du skrev?=)

Pusselipuss//mamsen

2008-06-27 @ 22:30:06

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0