I breath

Jahaa.. inget vettigt har man gjort idag.. Så dåligt väder det är.. Jag är van med värme och sol :P ha ha!
Imorron är det midsommar afton. Egentligen skulle jag till Danmark, men det blev inte av för min del. Så jag ska fira med min familj :)

Varför försöker jag ens? Det är inte ödet.


Jag har drömt om Daniel nu i flera nätter.. Vad är det med mig? Jag har försökt få tag i honom, men har inte lyckats.. är jag så frustrerad att jag tom. drömmer om honom? Visst allt gick så fort. Men var det verkligen nåt? Känns som att vi fick ett dåligt slut bara.

Jag börjar känna mig ensam. Det var länge sen jag kände så. Men jag klarar mig, det gör jag alltid.

Nu ska jag lägga mig i sängen och titta på tv..

Jag o Marre på
Jag o marre på Glada Vikingen. Visst är vi snygga? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0