Im into you.

Tar en liten paus från min storstädning.. trodde aldrig att jag skulle kunna se mitt golv igen :P ha ha! Men tro det eller ej, nu kan man det ;)
Var fan hittar man numret till lönekontoret?? Jag har letat men hittar det inte.!
Hmm, klockan är redan sex. Mamma är inte hemkommen
Jag tvättar för fulla muggar, liiite drygt..
Ska nog sätta upp mina nya gardiner som jag köpte igår.. Vart jag nu gjorde av dom :S

No one else would do,
'cause with every kiss and every hug,
You make me fall in love,
And now I know I can't be the only one,
I bet there heart's all over the world tonight,
With the love of their life who feels..

Kommentarer
Postat av: Lotta

Jag tycker att du är lite dålig på att lägga in bilder =)

2008-06-27 @ 23:24:46
URL: http://lottiiizz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0