Jag har namnsdag :D

Ja, där står Paulina, men ser ni att där står Pauline nånannanstans ? Då blir det lite gott till ikväll :) Dessutom får jag bestämma vad vi ska ha till mat.. Rätt sugen på McD :p

Regn, regn och åter regn.. Så tradigt..

Idag gick jag upp sent (igen!) Jag fattar inte det, men jag skyller det på min rygg :) Jag måste verkligen somna tidigt ikväll.. Jag ska ju bosätta mig på arbetsförmedlingen imorron :P Jag pratade med Tessan innan om hur allt kommer bli och se ut.. Planerade lite kan man säga. Hon av nån har erfarenhet :) hi hi. Man kan lära sig av hennes saker hon har gjort, och kanske inte gjort :) Jag längtar lite faktiskt.. Nu är jag äntligen vuxen, nåt jag har önskat mig sen jag blev tonåring :P

Jag ska nog ta och städa idag.. Har inte gjort det sen... oj, sen jag slutade skolan tror jag :P Det är ju nästan en månad, men sen däremot har jag varit i bulga en vecka (A) Plus att jag vänta upp o ner på mitt rum och garderob när jag skulle packa :P he he.. ändå glömde jag hälften :/

Veckans uppdrag : Gå till bio och titta på Sex and the City -filmen :D Jag vill sååå gärna se den. Jag har ju följt serien, så varför ska jag inte se filmen? :) Jag har min egen Mr Big .. ha ha!


Nu ska jag göra mig iordning.. eller nåt.. :)

Kommentarer
Postat av: Lotta

Jaaa, jag vill oxå se den :D Älskar den serien!! thihi!! Ska vi gå o se den i veckan kanske?? Jag är ledig på tisdag :)

2008-06-22 @ 17:59:30
URL: http://lottiiizz.webblogg.se/
Postat av: Lotta

Grattis på namnsdagen förresten :D PUSS

2008-06-22 @ 17:59:46
URL: http://lottiiizz.webblogg.se/
Postat av: C

heter du paulina eller pauline? Jag heter Carolina och jag säger inte att jag har namnsdag när det är Caroline! Helt olika namn ju!

2008-06-22 @ 20:57:20
Postat av: Tezzan

HA HA HA HA HA!!!Du e knäpp!! Jag har abra varit på arbetsförmedlingen 2 ggr i mitt 26 åriga liv o då ska tilläggas att jag började att jobba när jag var 17..... Lät som att det enda jag någonsin hade gjort i mitt liv det var att springa på arbetsförmedlingen... he he he he... o det e fel,fel o fel...=)

2008-06-22 @ 21:32:48
URL: http://Tezzan82.se

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0