Naaaarvöööös!

Nu kryper det i hela kroppen.. Det enda jag tänker på är hur det blir med flygplanet.. om vi kraschar eller vi kommer ut levande.. lite jobbigt :P Men det ska gå bra !! :D Jag försöker intala mig det alla fall.

Jag o lotta var och shoppade idag ju :) Shiit, jag har nog inte shoppat så mycke på.. ja jag tror aldrig att jag har gjort det :P ha ha! Men jag fick måånga fina grejer :) tre par skor till exempel. nåja, imorron ska jag o mamma till komsta och boan.. och framförallt apoteket. Köpa massa mediciner. hmm..

Nej, nu får jag väl ta och sova. eller försöka.. Kommer bli en lång dag imorron.

Oroa er inte.. jag tror att jag ska hinna skriva ett litet inlägg imorron också :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0