Nu igen?

Ska jag på det igen? Känslor flyger omkring. Gör jag rätt?

Idag har jag bara tagit det lugnt.. skulle egentligen ut och shoppa idag, men mamma o pappa skulle ha bilen och ingen annan hade tid.
Nu är Tessan o Jocce här, vi har precis grillat. mums :)

Det känns så tomt nu när man har tagit studenten. Känns nästan overkligt. I nästan 15år har man gått i skolan, sen är det över. Skolan har varit som ett andra hem. 8timmar om dagen har man varit där, träffat nya klasskamrater. Gjort fina saker ihop, men även bråkat.

På tisdag åker jag till Bulgarien! :D hi hi, det kan jag inte fatta heller.. Shiiiiit !

Du är fin, du finns <3



Jag o lotta på öja . Fy fan va snygga vi är :D

Kommentarer
Postat av: Tezzan

Du är totalt gån i huvudet!!Ärligt Pauline vad fan håller du på med? Seriöst... Du skulle lika gärna varit tillsammans med kossan så självdestruktiv som du är... shit alltså...blir sååå trött... aja du åker snart till Bulga som tur är o då glömmer du förhoppningsvis bort honom för ett tag o hittar nån annan... Jag tror att du tror att du har känslor för honom för att du inte har nån annan just nu o han råkar fjäska röven av sig för dig... ÄCKLIGT!!

2008-06-08 @ 10:47:08
URL: http://Tezzan82.se
Postat av: patruska

grattis till studenten. ska du jobba något i sommar eller vad är plaerna?

2008-06-08 @ 21:11:01
Postat av: chanette

oj oj oj stora syster tess lätt inte allt för glad...men hon e bara rädd om dig gumman.. va söt du va som student donna..ha kul i bulget

2008-06-10 @ 01:34:20
URL: http://channe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0