Resa..

Jag vill också till Grekland!! Kan ni ta med mig i er resväska? :) ha ha! Ni kan ju dela upp mig, för man får ju bara ta med sig ungefär 20kilo :P ha ha!
Nu sitter jag här, har precis duschat.. Så himla skönt, skulle kunna duscha dygnet runt. Bara där hade varit varmvatten :) he he..
Jag är lite sugen på att festa idag, men ändå inte.. Jag vill nog ut, men kanske inte dricka?
Tänkte jag skulle våga mitt hår, låna syrrans tång ;) he he.. Klädsel vet jag nog inte.. funderar på min gula topp, och mina svarta jeans.. och mina svarta pumps, dom som jag inte har använt än :P he he.. Jag får se vad det blir, har ju tid att byta. Ska inte åka förrän om en och halv timme :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0