Stranden.

Ja, gud va skönt det var. men ändå var det lite för mycke i slutänden. Jag  följde med Tessan o Jocce, så tänkte vi att vi kör och köper en bagge på B&B. Men tjaa, där var inte ens öppet :P Så vi fick köra till ica, men där var inga heller, så vi köpte bullar, mjukost och köttbullar :) Men det var lika gott. När vi kom till stranden så träffa vi david, så vi la oss inte så långt ifrån honom och hans kompis. Det var svin kallt i havet, men inte lika kallt som sist jag bada där. Sen kom Lotta till oss, för Familjen B var också på stranden så klart :) hi hi. Vi kom inte dit förrän vid halv två. och vi åkte igen vid fyra, men det tyckte jag var helt lagom, för jag är så blek än och tessan är gravid. :) Jag har fått skav på innerlåren. Det gör sååå jävla ont. Så går det när man är tjock :P
Det är så fruktansvärt varmt idag, det är tur att det är lite vind. annars hade man kreverat. Jag hoppas att vi får bra med vädret där nere i bulga... inte roligt om där är regn hela veckan.
Imorron blir det Nova Lund med Lotta, jag måste ju inhandla lite svalare kläder :)
Jag har sååå ont i kroppen, det är jääävla dryygt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0