Yrepauline.

Nu är spriten hemma också :) Tack så mycke.
Jag körde ut till lunnarp och tiggde pengar :P Nej, men jag skulle få pengar för pizzorna igår . Sen körde jag till Boan. Telenor var också där.. Jag tycker seriöst synd om dom att dom ska behöva ha det jobbet. Usch, jag bara gick förbi. Jag skulle handla en tubtupbh, men så klart hade dom ingen. Jag träffade på Sanne också, jag hörde en röst som jag kände igen, och jag hade rätt :P Sen tänkte jag att jag kör till Ystad. När jag kör ut från benestad så kommer jag på att det är söndag idag och dom har inte ens öppet ! Så jag fick vända :P ha ha! Snacka om yr. Visst, jag hade kunnat gå på ålens, men det var inte lönt tyckte jag.
Tanken på forden är snart slut. När jag fick den så var det lite mer en än halv tank. Vart har jag varit? :P ha ha! Nej, det har blivit mycke körande dessa dagarna.

Nu ska jag ta nåt att äta, för jag kom på att jag inte har ätit frukost :P he he.. Ska höra av mig till Marre också, ska ju vaxa bena :P Ska nog ta på mig bikini och lägga mig ute i solen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0