4 minutes to save the world

Jag skulle vara duktig idag o tvätta & städa bilen. När jag hade tvättat halva bilen så började små regna ! AAAH! Och när jag påbörjade städningen så regnade lite mer.. Kul jag menar ! Lönt att tvätta bilen då. Ja, det var det faktiskt, för den såg FÖRjävlig ut :P Och det är mitt fel :) hi hi.. Man ska inte köra på geggiga småvägar .
Vad händer ikväll? Jag vill hitta på nåt !
Jag har fått en cdspelare i min garderob, så nu kan man ha värsta fedepartyt där :P ha ha!
Nåja, jag har gjort mig lite lördagsfin. Men ingen vill leka med mig :(  Jag får höra av mig till Marre igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0