Dela på en flaska vin? Eller tre? :P

Gud va kul vi hade igår  :) Veronickas syster Samantha var också med.
vi beställde hem kycklingsallad, dressingen smakade ingenting :S Sen öppnade vi en flaska vin och åt chips och godis :D hi hi, mums mums.. Vid två tiden så fastnade vi i köket, och en stund efter så fick vi för oss att vi skulle busringa.. Fy fan va kul vi hade ! Danne belv lite knäppa på oss :P haha! "Vill du bli min pappa? Jag har aldrig haft en pappa." "Vi kan äta pannkakor på söndagarna... eller ut och fiska på landet"  Fy fan va jag garvade :P

Nästa vecka ska jag sova hos Tessan, eller ja, jag börjar idag :P Ska snart packa och köra till henne. Ska bli så himla skönt att komma hemifrån..  Synd bara att jag inte kan ta Izzi med mig :(

Kommentarer
Postat av: Lou Cigaro

Hej på dig :)

Dagens fråga i bloggen lyder: Har du någon favoritdryck? ;D

Ha det gott!
» http://cigaro.blogg.se

2008-03-09 @ 18:12:08
URL: http://cigaro.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0