Keep bleeding love.

Äntligen har jag läst ut den jävla boken. Den handlade om döden, ja rätt person att läsa den :P ha ha!, men den var ganska bra ändå. Den heter "Fem personer du möter i himlen" av Mitch Albom. Det handlade om en gammal gubbe som dör, och han träffar sina fem personer i himlen som har nån betydelse för honom. Ni måste egentligen läsa den för att kunna förstå den :P Så nu har jag två böcker kvar. Ska läsa "Dr Jekyll och Mr Hyde" , jag har redan läst den engelska versionen, så jag vet vad det handlar om lite alla fall :P Och så ska jag läsa "Möss och människor" Jag har sett filmen, så det är också piece of cake ;) Jag läste ut denna boken på sex dagar, jag fick den i måndes av min svenska lärare.. Fan va jag är flitig :D Men däremot skulle den vara utläst för nån månad sen :P he he...

Helgen:
I fredes var jag i Kristianstad hos Kim och Becka, dom hade fest, så jag var tvungen att komma ju :D Det är konstigt, varje gång jag åker upp dit så träffar jag nya folk :P haha! Jag drack inte så mycke, jag hade inte sån go lust alla fall.. Som vanligt delade jag o Benny madrass, och som vanligt är där hål på den, så luften läcker ut. Jag la mig i soffan, men sen kom benny på den brillianta ideen att lägga oss i köket. För becka hade bäddat där med en tunn madrass till Conny och Olivia, men dom hade lagt sig i fredriksmadrass, för han låg i soffan.. Alla fall, det var jätte jobbigt att ligga där, det var sååå hårt ! Man kunde inte ligga på ett ställe för länge :P ha ha!

På lördagsmorgonen så skulle jag o Olivia köra och köpa bullar, jag skulle köra Connys 855. När vi kom ut till bilen och skulle låsa upp så funkade inte centrallåset.. konstigt tyckte vi, och så skulle jag starta bilen.. Ja, den var helt död! HAHA, då hade dom glömt att släcka ljuset i bilen. Så fredrik fick komma ner och kabbla med hans bil. Efter många om och men så gick bilen igång. Så vi körde till willys och handlade.. Det var roligt att köra volvo :D hi hi.
Vid två tiden körde fredrik, benny och jag hem.

Det kändes konsigt att vara hemma igen.. Jag bodde ju hos Tessan hela veckan. Det var så himla skönt att komma härifrån, från alla djuren. Jag tyckte verkligen om att det bara va jag o Izzi, och ja Vanilla och Mille. Det var helt lagom. Men men...

Nu är det påsklov :D Och eftersom det är påsk betyder det att Pauline ska påskbaka :D hi hi..
Jag tänkte om jag ska köra ut med Izzi i skogen, och dumpa av henne där.. NEJ! Jag bara skoja :D ha ha! Vi har ju gått i skogen hela veckan, så det är ju tråkigt att sluta med det nu :P

image8


System of a down - Chop Suey!
Wake up
Grab a brush and put a little (makeup)
Grab a brush and put a little
Hide the scars to fade away the (shakeup)
Hide the scars to fade away the
Why'd you leave the keys upon the table?
Here you go create another fable
You wanted to
Grab a brush and put a little makeup
You wanted to
Hide the scars to fade away the shakeup
You wanted to
Why'd you leave the keys upon the table?
You wanted to
I don't think you trust
In, my, self righteous suicide
I, cry, when angels deserve to die, DIE
Wake up
Grab a brush and put a little (makeup)
Grab a brush and put a little
Hide the scars to fade away the (shakeup)
Hide the scars to fade away the
Why'd you leave the keys upon the table?
Here you go create another fable
You wanted to
Grab a brush and put a little makeup
You wanted to
Hide the scars to fade away the shakeup
You wanted to
Why'd you leave the keys upon the table?
You wanted to
I don't think you trust
In, my, self righteous suicide
I, cry, when angels deserve to die
In, my, self righteous suicide
I, cry, when angels deserve to die
Father, father, father, father
Father into your hands, I commend my spirit
Father into your hands
why have you forsaken me
In your eyes forsaken me
In your thoughts forsaken me
In your heart forsaken, me oh
Trust in my self righteous suicide
I, cry, when angels deserve to die
In my self righteous suicide
I, cry, when angels deserve to die


Kommentarer
Postat av: pappsen

Jaha!!!! o vem fan e Benny??? o varför har du inte berättat om din nya blogg??

2008-03-16 @ 23:30:14

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0