Mera snö!

Fan va jag blev sur imorse. Jag gick och duschade, tänkte inte på att titta ut. När jag kommer upp igen så ser jag att hela världen är täckt med snö! AAAAAAAAAAH! Fan inte mer snö! Jag kom inte till skolan heller.. jävla bussar.
Så vad har Pauline gjort sen klockan nio idag då? Hon har städat ! :D Garderoben fick ett nytt lyft :) Rena Makeovern . HAHA! Nej, skämt och sido. Men rent blev det alla fall :) Jag har varit riktigt huslig idag. Jag har städat, jag lagade lunch, jag körde in till byn och handlade. Skickade dessutom iväg Daniels mobil, så äntligen får han den :P Naaw, jag är så klantig.. haha! Nåja, sen körde jag hem och lagade mat. Sen fortsatte jag att små städa. Så himla skönt det var faktiskt att göra det. Man skulle göra det en gång i veckan.. ööhm, månad :P ha ha! Så himla skönt. Jag kommer bli en bra hemmafru :D Dessutom har jag badat Iz idag :D

Nåja, Lotta kommer hem idag :D Vilken chock dom kommer få när dom ser att här är snö .!

Fan jag glömde köpa batterier !!!

Så såg världen ut idag :P (bilden är från 2006)
image16

Kommentarer
Postat av: Anonym

Mmmm...du får gääärna komma hem här o fortsätta att städa...Jocce kan ju inte o jag mår inte så bra... Mille behöver bada o ja vanilla oxå...här behövs att dammsugas o torka golven o tvätta.. Så när kommer du?Du får ca 50 kr i timmen!!

2008-03-27 @ 12:37:32

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0