Plugga vidare?

Jag är fan inte klok.. Jag kan verkligen inte gå upp i tid :P
Nåja, när jag väl gick upp, så gick jag en runda med Izzi, för det var så himla fint väder :D
Och till kvällsmat blev det kyckling/pasta sallad . Skiit gott !
Jag har kollat runt lite på universitet, och utbildningar.. Hitta en som verkligen skulle passa mig. Men som alltid tänker jag "Kommer jag klara det?" Jag är sån som nästan alltid måste ha nån sidan om mig som gör samma sak. En trygghet. Men andra gånger är det "Jag kan själv" Som att åka upp till Olofström och ta körkortet där. The best time of my life. Alla fall, denna utbildningen ligger i Skövde.. och fan, det ligger väl mot stockholm eller nåt? Och jag vet inte om jag är beredd på att göra ett sån stort äventyr. Men jag får se.. Jag ska prata med studievägledaren också.. Hon kanske kan ge mig några tips och så. Även om hon är såååå himla värdelös :P
Strax är det Du är vad du äter, tänkte att jag skulle äta en apelsin :P Sen ska jag ut och gå med Izzi en runda. Vid tio tiden ska jag hämta pappa, för mamma "råkade" ta ett glas vin ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0